هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

هاست / طراحي سايت / طراحي اپليكيشن / ثبت دامنه

<-PostTitle->

با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.

بازاريابي محتوا

بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.

اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.

بازاريابي اينترنتي

توليد محتواي تصويري:

” يك تصوير بيش از هزار لغت حرف مي زند” اين ضرب المثل انگليسي واقعا در بازاريابي اينترنتي درست است. استفاده كردن هرچه بهتر و بيشتر از عناصر غير متني مانند عكس، فيلم و صوت مي تواند مطالب شما را كاربر پسند كند. تحقيقات نشان مي دهد كه كاربران بيشتر مايل هستند فيلمي تبليغاتي راجع به كالايي ببينند تا يك صفحه راجع به آن بخوانند. اگر محتواي شما طوري تنظيم شده باشد كه عكس و فيلم بيشتري داشته باشدف شما در بازاريابي اينترنتي موفق تر خواهيد بود.

حتما بخوانيد  اشتراك گذاري در شبكه هاي اجتماعي

بازاريابي از طريق شبكه هاي اجتماعي:

درصد بسياري بالايي از تصميماتي كه مردم راجع به خريد كالايي و يا استفاده از خدمتي مي گيرند از روي حرفي است كه دوستان و آشنايان شان زده اند. پس براي تاثير گزاري بر روي مشتريانتان بايد اول بر روي خانواده و دوستان آنان تاثير بگزاريد! و اين مهم تنها با فعاليت بسيار زياد شما در شبكه هاي اجتماعي امكان پذير است. بنا بر اطلاعات و آمار بدست آمده اينستاگرام رتبه اول در جذب مشتري و بعد از آن فيس بوك و تلگرام رتبه هاي بعدي را دارند. اگر مي خواهيد در تجارت خود فعال باشيد و از بازاريابي اينترنتي بهرمند شويد، حداقل در يكي شبكه هاي اجتماعي فعال باشيد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 208

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/8/1  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

استراتژي محتوا چيست؟ توليد محتوا بخش كليدي از استراتژي سئو مي باشد؛ بنابراين بايد براي توليد محتواي با كيفيت و مناسب با كسب و كار خود، تلاش كنيد، چرا كه با توليد محتواي خوب در حوزه ي كسب و كار خود مي توانيد گام مهمي در زمينه ي بازاريابي و جذب مخاطب و مشتري برداريد. با ما همراه باشيد تا بتوانيد از پس محتواي مناسب با حوزه ي كسب و كار خود توليد كنيد.

استراتژي محتوا چيست ؟


گام اول : مشخص كردن اهداف توليد محتوا


در ابتدا بايد با پاسخ دادن به اين سوالات اهدافتان را از توليد محتوا مشخص كنيد؛ اينكه چرا محتوا توليد مي كنيد؟ اهدفتان از توليد محتوا، آگاهي دادن در مورد برندتان است ، جذب كاربر و مشتري است ؟ يا  عضوگيري براي سايتتان مي باشد؟ بعد از پاسخ به اين سوالات و مشخص كردن اهدافتان براي توليد محتوا، حال نوبت آن رسيده است كه اين اهداف را اولويت بندي كنيد.


گام دوم : تدوين پرسوناي مخاطب


پرسوناي مخاطبين خود را پيدا كنيد. حداكثر 5 پرسونا ي متفاوت مخاطبين خود را دربياورديد كه هركدام از اين  پرسوناها نماينده يك دسته از مخاطبين شما مي باشند. پرسوناي مخاطب شامل يكسري اطلاعات(چند سالشه ؟ منبع ماليش چيه ؟ ساكن كجاست؟ از چه طبقه اي مي باشد؟ چه سبك زندگي دارد؟ از كجا خريد مي كند؟ چه چيزي مي خرد؟ چه عواملي بر خريد آن تاثيرگذار است؟ و غيره ) جامع در مورد مخاطب شما مي باشد.

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 204

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/27  | ۰۶ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

نحوه توليد محتوا در وردپرس : امروزه توليد محتوا در سايت ها از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه توليد محتواي مناسب موجب جذب كاربران به سايت مي شود و همين عامل در افزايش رتبه سايت در موتورهاي جستجو تاثيرگذار خواهد بود .بنابراين توليد محتواي با كيفيت و مطابق بر اصول سئو موجب ترافيك بيشتر، افزايش نرخ تبديل وب سايت مي شود و داشتن سايت خوب وابسته به اين عوامل مي باشد.

مراحل توليد محتوا :

گام اول : توليد محتواي مناسب

در ابتداي كار بايد در مورد عنواني كه مي خواهيد توليد محتوا كنيد، اطلاعات اوليه به دست آوريد. در صورتي كه اطلاعات كافي از موضوع موردنظر نداريد، از گوگل كمك بگيريد و سرچ كنيد. مطالب منتشر شده در سايت هاي مختلف را مطالعه كنيد تا اطلاعات كافي در مورد آن بدست آوريد. همچنين مي توانيد در مورد آن از افرادي كه درآن زمينه تجربه و دانش كافي دارند، مصاحبه كنيد و از دانش آن ها بهره بگيريد. سپس يك نرم افزار ويرايشگر متن را باز كرده و شروع به مكتوب كردن اطلاعات و دانشي كه كسب كرديد به زبان خودتان كنيد. سعي كنيد از ابعاد مختلف موضوع موردنظر بنويسيد . براي نوشتن محتواي مناسب بايد ذهني خلاق داشته باشيد يعني بتوانيد موضوع مورد نظر را شرح و بسط دهيد و در مورد ابعاد مختلف موضوع، محتوا توليد كنيد به گونه اي كه خود را جاي خواننده تصور كرده و بتوانيد از ديد آن به موضوع نگاه كنيد. محتواي شما بايد پاسخ سوالاتي كه در ذهن خواننده در مورد موضوع موردنظرش ايجاد شده را بدهد. سعي كنيد محتوا در عين داشتن اطلاعات مفيد و منحصر به فرد، جذاب باشد به طوري كه خواننده را به خواندن آن ترقيب كند. سپس نوشته ي خود را بخوانيد و آن را از نظر آيين نگارشي و محتوا و غلط املايي مورد بررسي قرار دهيد و مشكلات آن را برطرف كنيد. حالا اين سوال مطرح است كه طول پست يا مقاله استاندارد از نظر گوگل چقدر است ؟ امروزه محتواي طولاني مورد توجه گوگل است و بهترين تعداد كلمات براي نوشته  بين 1600 تا 2000 مي باشد. براي اينكه متوجه شويد نوشته شما داراي چند كاراكتر است مي توانيد از قسمت پايين، سمت چپ نرم افزار ورد كنترل كنيد و هم مي توانيد از سايت word counter استفاده كنيد.

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 159

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/7/16  | ۰۷ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي

با استفاده روز افزون تمامي مردم جهان از اينترنت جهت خريد و فروش، بازاريابي اينترنتي به يك صنعت پر درآمد تبديل شده است. طبق گزارش سازمان آمار امريكا در سال 2015 مبلغ 59.82 ميليارد دلار براي بازاريابي اينترنتي هزينه شده است كه اين مبلغ تا سال 2020 به 113.18 ميليارد دلار هم خواهد رسيد. اين ارقام ميزان اهميت بازاريابي اينترنتي را در كشوري كه خود به وجود آورنده اينترنت بوده است بيان مي كند. من در اين مقاله قصد داريم با نگاهي اجمالي، شما را با عناصر اصلي در بازاريابي اينترنتي آشنا كنم.

بازاريابي محتوا

بيش از 72% از بازارياب ها بيان مي كنند كه توليد محتوايي مرتبط با موضوعي كه آن را بازاريابي مي كنند يكي از بهترين تاكتيك هاي قابل استفاده در بازاريابي اينترنتي است. 63% از شركت هايي كه داراي فروش بالا هستند از وبلاگ هايي با محتوا هاي مرتبط استفاده مييكنند و 93% از تجارت هاي موفق در شبكه هاي اجتماعي بسيار فعال هستند.

اگر شما از محتوايي مرتبط و بسيار خوب براي وب سايت تجارت خود استفاده كنيد. كاربران بيشتري به سايت شما مرجعه مي كنند. از اجناس و خدمات شما بيشتر استفاده مي كنند و در نتيجه شما در دنياي مجازي معروف تر خواهيد شد. اگر شما براي وب سايتتان وبلاگي داريد، واقعا به محتوايي كه در آن مي گذاريد توجه كنيد.

بازاريابي اينترنتي

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 170

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/6/23  | ۰۵ | نویسنده : bamana |

<-PostTitle->

اصول تگ گذاري مطالب سايت هميشه يكي از مباحث پر تب و تاب در زمينه توليد محتوا و سئو بوده است. مديران وب سايت ها هميشه بدنبال قوانين تگ گذاري و برچسب ها در توليد محتوايشان بوده اند. اين كه در توليد يك مطلب و انتشار آن در دنياي مجازي، چه قواعدي براي تگ گذاري در يك مطلب وجود دارد. در اين زمينه سوالات زيادي براي مديران و وب مستران پيش مي آيد از جمله:

  • در يك محتوا چه برچسب هايي بايد وارد شوند؟
  • تعداد برچسب ها به چه ميزان بايد باشد؟
  • طول برچسب ها چقدر باشد؟
  • از واژه هاي غيرفارسي مي توان استفاده كرد؟
  • تاثير چه برچسب هايي بيشتر است؟
  • محدوديتي در ورود برچسب ها وجود دارد؟
  • اصلا چرا برچسب ميزنيم؟! 😐

بهتر است پيش از شروع پاسخ به سوالات فوق، شما را با يك مثال در مورد تمام اين تگ گذاري ها و كل قضيه بزنيم تا كمي اين موضوع برايمان روشن شود. فرض كنيد نويسنده افتخاري آويناوب هستيد و امروز قصد داريد تا يك مطلب در اين وب سايت تحت عنوان طراحي سايت شركتي منتشر كنيد. قصد شما از انتشار اين مطلب اين است كه كاربراني كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند آويناوب را پيدا كرده و به آن ها سفارش طراحي سايت دهند. علاوه بر مسائل سئو كه بايد در عنوان و خود محتوا انجام شود، بحث برچسب ها مورد توجه شما قرار مي گيرد. چه برچسب هايي بايد وارد كنيد؟ پاسخ سوال ساده ست. فقط بايد خود را به جاي كاربراني قرار دهيد كه بدنبال طراحي سايت شركتي هستند. شما بعنوان يك كاربر، براي اين كه به اين مطلب دست يابيد، چه واژه هايي را جستجو مي كنيد؟ اگر بنده به جاي اين كاربر باشم، اين واژه هاي جستجويم مي شود: طراحي سايت، طراحي سايت شركتي، طراحي وب سايت شركتي، وب سايت شركتي، سفارش سايت شركتي و… . پس آموختيم كه ۱- چرا برچسب ميزنيم و ۲- چه برچسب هايي بزنيم

 

ادامه مطلب


امتیاز :

بازدید : 182

برچسب ها :

ادامه مطلب

تاريخ : 1396/3/17  | ۱۳ | نویسنده : bamana |